Million Elephants

Friday, October 14, 2005

Highland Expresssss

Ok tole bo se ena matematicna uganka: 250km, dobrih 7 ur, 789 levih ovinkov in 561 desnih, skupna visinska razlika vsaj 2000m. A je tu boljse povprecje, kot zjutraj iz Kamnika v Ljubljano?

Torej iz Vang Vienga sva se odpravila z Luang Prabang po najboljsi (bolj ali manj edini asfaltirani) cesti, ki povezuje cel sever z osrednjim delom Laosa. Cesta se celo pot vije gor in dol, kilometri pa se nikakor nocejo izteci.
Vmes nas je malo se zalilo. To sicer ne bi bilo nic katastrofalnega, ce na najinem VIP busu ne bi nase prtljage vozili kar na strehi. Ok, ni panike, se ustavimo v enem naselju (berih treh hisah za cesto) in nas kondukter kupi mal plahte na metre in zadevo popravi.

Kar fino pretreseni smo potem pozno popoldne popadali iz busa na postaji. Potem je blo treba pridt se do mesta in poiskati place-to-stay. Amapk to je bilo bistveno manj bolece.

Zvecer sva odkrila neskoncno ulico s handicraft marketom (Boris - mislim, da sem nekje videl tudi ene tamburice). Imajo tut pol drugih zadev, sem Damjano komaj spravil stran. A kdo rabi kako posteljno pregrinjalo, imava jih pet? :)

4 Comments:

  • Tamburice.........to mi deli.

    A sta kje mogoce vidla dres Tima Duncana za cca 5 USD?
    Danes je pri nas tako fantastično vreme da se mi še računat ne da :))

    By Anonymous Anonymous, at 14 October, 2005 12:45  

  • Ves, da nisva bila pozorna na take zadeve. Bova preverila v kakem bolj svercerskem mestu.

    By Blogger Unknown, at 15 October, 2005 14:08  

  • Vidim, da uživata v pustolovščinah. Da ne bosta mislila da jaz ne mislim na vaju ker nič ne pišem. Samo je tako zanimivo brati komentarje da ne veš več kaj bi dodal. Lepo potujta in se pazita.
    Če bo kaka zanimiva kapa, mi napišita št tekočega računa.

    lp

    By Anonymous Anonymous, at 15 October, 2005 18:10  

  • Tud jaz se nisem nikamor potuhnil, še diham...
    Je pa res zanimivo branje !

    By Anonymous Anonymous, at 16 October, 2005 09:12  

Post a Comment

<< Home